AKCEPTUJESZ

Ogólne warunki udziału w szkoleniach otwartych w Warszawie i Zakopanem

Zgłoszenie

Na stronie głównej obok nazw webinariów znajduje się uniwersalny do szkoleń stacjonarnych Formularz "online". Formularz ten jest NIEZOBOWIĄZUJĄCA deklaracją. Po wypełnieniu i przesłaniu Formularza "online" wysyłamy informacje o skompletowaniu grupy i miejscu odbycia się szkolenia. Wraz z tą informacją wysyłamy formularz ZGŁOSZENIA, który prosimy o wypełnienie. Zawiera on miejsce na dane firmy wysyłającej uczestników, łączną kwotę do zapłaty  i dane imienne uczestników (do certyfikacji oraz rezerwacji hotelowych w przypadku szkoleń wyjazdowych do Zakopanego).W przypadku nie otrzymania przyjęcia Formularza "online" (w przeciągu 24 godzin od jego wysłania) prosimy o kontakt telefoniczny na telefon alarmowy:  0-607730000 (9.00-21.00).

Wpłata

Fakturę za szkolenie wystawiamy (na podstawie ZGŁOSZENIA)  na początku miesiąca, w którym odbywa się deklarowane szkolenie. Prosimy o wpłatę za szkolenia na konto organizatora na minimum 7 dni przed terminem szkolenia.  Upoważniacie nas wówczas Państwo do wystawienia i wysłania w formie elektronicznej (na wskazany w Formularzu "online" adres e-mail) faktury VAT, bez składania podpisu przez osobę upoważnioną ze strony Zamawiającego - podstawa prawna art. 106n ust.1 ustawy o VAT. Faktury proforma wystawiamy na życzenie.

Ceny

Podane ceny są wartością netto. Do cen należy doliczyć 23%VAT. Cena zawiera, w przypadku szkoleń w Warszawie: dydaktykę, materiały szkoleniowe, certyfikat, lunch. W przypadku szkolenia w Zakopanem: zakwaterowanie w pok 2-os. (2 noclegi - uczestnicy przyjeżdzają w przeddzień szkolenia, dopłata do pok. 1 os - 39 zł netto/ 1 dzień), wyżywienie (2 śniadania, 2 obiadokolacje, przerwy kawowe - non stop), dydaktykę, materiały szkoleniowe, certyfikat.

Pole Proszę o pomoc w rezerwacji noclegu dotyczy osób, które chcą przyjechać na szkolenia do Warszawy. Wówczas poinformujemy Państwa o miejscach i dodatkowych kosztach związanych z noclegiem.

Instytucje, które finansują szkolenie ze środków publicznych są zwolnione z podatku VAT. Należy dołączyć do zamównia stosowne oświadczenie.

Rezygnacja/ Odwołanie szkolenia

UWAGA !!!  Rezygnacja zgłoszona do 7 dni przed terminem szkolenia nie pociąga za sobą konsekwencji finansowych. W przypadku rezygnacji po tym terminie zastrzegamy sobie prawo do obciążenia 100% kosztów szkolenia wg wystawionej faktury. Istnieje wówczas możliwość oddelegowania innej osoby na miejsce osoby rezygnującej.

Organizator zastrzega sobie możliwość odwołania szkolenia z przyczyn losowych i niezależnych. W przypadku dokonania wpłat za szkolenie, organizator dokona wówczas zwrotu pełnej wpłaconej kwoty na konto wpłacającego.

Zapraszamy!! 

 

Profesjonalna obsługa klienta
Korzyści
  • Nabycie umiejętności prowadzenia poszczególnych etapów obsługi Klienta
  • Nabycie praktycznych umiejętności profesjonalnej obsługi Klienta
  • Przygotowanie do wypracowania standardów zachowań w obsłudze Klienta
  • Rozwinięcie umiejętności budowania pozytywnego wizerunku przedsiębiorstwa
  • Rozwinięcie umiejętności radzenia sobie w trudnych sytuacjach
  • Zwiększenie efektywności komunikacyjnej w rozmowach z klientem
  • Identyfikacja potrzeb rozmówcy i uświadamianie potrzeb Klientowi

Program

Wstęp

  • Ćwiczenia wprowadzające i integrujące grupę

Zasady profesjonalnej obsługi Klienta

  • Pozycja Firmy na rynku a jakość obsługi Klientów
  • Znaczenie odkrywania, zaspokajania i przekraczania oczekiwań Klientów
  • Sposoby odkrywania i zaspokajania potrzeb Klientów firmy

Budowanie pozytywnych relacji w kontakcie z Klientem

  • Pozytywne nastawienie – podstawa pozytywnych relacji
  • Elastyczność w kontaktach z Klientami
  • Postawa w obsłudze klienta – przedstawienie zestawu umiejętności niezbędnych do profesojnalnej obsługi klienta

Psychologia obsługi Klienta

  • Rozpoznawanie psychologicznej sylwetki Klienta
  • Typologia „trudnych Klientów”
  • Style zachowań Klientów
  • Sposoby postępowania z różnymi Klientami

Obsługa Klienta a rozpoznawanie jego potrzeb

  • Metody rozpoznawania potrzeb Klienta
  • Sprzedaż za pomocą języka Cech – Zalet - Korzyści
  • Metody prezentacji produktu

Rozpoznawanie i przeciwdziałanie manipulacjom Klienta

  • Istota perswazji
  • Model przetwarzania informacji i elementy filtrujące informację - metaprogramy
  • Technika „dostrajania” i „prowadzenia”
  • Moc i magia słowa

Trudne sytuacje w kontaktach z Klientami

  • Diagnoza zarzutów Klienta
  • Rozróżnianie zarzutów rzeczywistych od pozornych
  • Uprzedzanie i rozwiązywanie obiekcji i zastrzeżeń Klienta
  • Pomyślne rozwiązania sytuacji trudnych
  • Narzędzia asertywności i ograniczania skutków stresu

Etapy rozwiązywania zastrzeżeń zgłaszanych przez Klientów

  • Rozpoznanie problemu Klienta
  • Ustalanie celu działania
  • Techniki i narzędzia służące do poszukiwania rozwiązań
  • Wdrożenie rozwiązań

 

Zapraszamy!

Metody pracy
Ćwiczenia indywidualne
Ćwiczenia w parach
Ćwiczenia grupowe
Ćwiczenia z kamerą
Studium przypadku
Wykład
Gry, symulacje
Kwestionariusz
Burza mózgów
Prezentacja

Informacje organizacyjne:

Czas trwania i miejsce szkoleń:

  • Warszawa: 10.00 – 16.00
  • Zakopane: dzień 1; 10.00-16.00, dzień 2; 9.00-15.00.

Programy szkoleń (2 dni/ 1 dzień)

Proponowany (po  lewej stronie) program szkolenia wraz z metodyką pracy przeznaczony jest do realizacji w przeciągu 2 dni (Zakopane). Zakłada czas na przećwiczenie i przetrenowanie niektórych zagadnień. W przypadku INTENSYWNYCH szkoleń 1 dniowych (Warszawa) program szkolenia jest taki sam z tym, że metodyka zajęć zbliżona jest bardziej do wykładu.

Szkolenia stacjonarne w Warszawie odbywają się w różnych centrach szkoleniowych na terenie Warszawy, m. innymi: siedziba ET & CC, Google Campus Warsaw, Centrum Szkoleniowe Żoliborz, Ogrodowa, Żurawia i Sienna.

Szkolenia stacjonarne odbywają się w Zakopanem w hotelach lub pensjonatach o standardzie ***:

Hotel "Willa Pod skocznią" (www.podskocznia.pl), "Dawidek" (www.dawidek.pl), "Basieńka" (www.basienka.com.pl), "Czarny Potok" (www.czarnypotok.pl). Dokładne miejsce realizacji szkoleń i zakwaterowania zależne jest od ilości zgłoszonych uczestników, zamówień na pokoje 1 osobowe i możliwości hotelowych w tym zakresie.

Rezygnacja

Rezygnacja zgłoszona do 7 dni przed terminem szkolenia/ webinarium nie pociąga za sobą żadnych kosztów. W przypadku rezygnacji po tym terminie zastrzegamy sobie prawo do obciążenia 100% kosztów szkolenia. Istnieje wówczas możliwość oddelegowania innej osoby na miejsce osoby rezygnującej.

WYŚLIJ ZGŁOSZENIE

Pod informacją dotyczącą kosztów szkoleń znajduje się przycisk "wyślij zgłoszenie", umożliwiający dokonanie zamówienia (online) elektronicznego, zarówno na szkolenie stacjonarne jak i webinarium.

W przypadku kłopotów z zamówieniem elektronicznym prosimy pobrać zamówienie .doc

Pobierz
Koszt szkolenia (netto):
390 zł Zakopane 139 zł Warszawa PLN

Wyślij zgłoszenie

Nasi klienci