AKCEPTUJESZ

Ogólne warunki udziału w szkoleniach otwartych w Warszawie i Zakopanem

Zgłoszenie

Na stronie głównej obok nazw webinariów znajduje się uniwersalny do szkoleń stacjonarnych Formularz "online". Formularz ten jest NIEZOBOWIĄZUJĄCA deklaracją. Po wypełnieniu i przesłaniu Formularza "online" wysyłamy informacje o skompletowaniu grupy i miejscu odbycia się szkolenia. Wraz z tą informacją wysyłamy formularz ZGŁOSZENIA, który prosimy o wypełnienie. Zawiera on miejsce na dane firmy wysyłającej uczestników, łączną kwotę do zapłaty  i dane imienne uczestników (do certyfikacji oraz rezerwacji hotelowych w przypadku szkoleń wyjazdowych do Zakopanego).W przypadku nie otrzymania przyjęcia Formularza "online" (w przeciągu 24 godzin od jego wysłania) prosimy o kontakt telefoniczny na telefon alarmowy:  0-607730000 (9.00-21.00).

Wpłata

Fakturę za szkolenie wystawiamy (na podstawie ZGŁOSZENIA)  na początku miesiąca, w którym odbywa się deklarowane szkolenie. Prosimy o wpłatę za szkolenia na konto organizatora na minimum 7 dni przed terminem szkolenia.  Upoważniacie nas wówczas Państwo do wystawienia i wysłania w formie elektronicznej (na wskazany w Formularzu "online" adres e-mail) faktury VAT, bez składania podpisu przez osobę upoważnioną ze strony Zamawiającego - podstawa prawna art. 106n ust.1 ustawy o VAT. Faktury proforma wystawiamy na życzenie.

Ceny

Podane ceny są wartością netto. Do cen należy doliczyć 23%VAT. Cena zawiera, w przypadku szkoleń w Warszawie: dydaktykę, materiały szkoleniowe, certyfikat, lunch. W przypadku szkolenia w Zakopanem: zakwaterowanie w pok 2-os. (2 noclegi - uczestnicy przyjeżdzają w przeddzień szkolenia, dopłata do pok. 1 os - 39 zł netto/ 1 dzień), wyżywienie (2 śniadania, 2 obiadokolacje, przerwy kawowe - non stop), dydaktykę, materiały szkoleniowe, certyfikat.

Pole Proszę o pomoc w rezerwacji noclegu dotyczy osób, które chcą przyjechać na szkolenia do Warszawy. Wówczas poinformujemy Państwa o miejscach i dodatkowych kosztach związanych z noclegiem.

Instytucje, które finansują szkolenie ze środków publicznych są zwolnione z podatku VAT. Należy dołączyć do zamównia stosowne oświadczenie.

Rezygnacja/ Odwołanie szkolenia

UWAGA !!!  Rezygnacja zgłoszona do 7 dni przed terminem szkolenia nie pociąga za sobą konsekwencji finansowych. W przypadku rezygnacji po tym terminie zastrzegamy sobie prawo do obciążenia 100% kosztów szkolenia wg wystawionej faktury. Istnieje wówczas możliwość oddelegowania innej osoby na miejsce osoby rezygnującej.

Organizator zastrzega sobie możliwość odwołania szkolenia z przyczyn losowych i niezależnych. W przypadku dokonania wpłat za szkolenie, organizator dokona wówczas zwrotu pełnej wpłaconej kwoty na konto wpłacającego.

Zapraszamy!! 

 

Zaawansowane Techniki Sprzedaży
Korzyści
  • Wzmacnianie umiejętności posługiwania się technikami sprzedaży
  • Zrozumienie, że proces sprzedaży składa się z etapów, których nie można przyśpieszać ani pomijać
  • Wiedza jak zadbać o zbudowanie dobrego kontaktu z Klientem już od początku rozmowy
  • Zapoznanie się z typologią Klienta oraz poznanie sposobów dopasowania się do jego różnych osobowości
  • Swobodne prowadzenie rozmów nawet z trudnymi Klientami
  • Umiejętność dopasowywania produktów i usług do wymagań Klientów
  • Umiejętność posługiwania się językiem korzyści
  • Poznanie techniki perswazji
  • Sprzedawanie bez zbędnego obniżania cen
  • Wiedza, jak skutecznie radzić sobie z zastrzeżeniami i obiekcjami Klientów
  • Budowanie zaufania i wiarygodności w oczach Klientów

Program

Wstęp

  • Ćwiczenia wprowadzające i integrujące grupę

Budowanie postawy handlowca

  • Podejście do pracy
  • Najważniejsze przykazania
  • Emocjonalne zagrożenia i sposoby zapobiegania
  • Przygotowanie handlowca do sprzedaży
  • Budowanie wiarygodności

Etapy procesu rozmowy sprzedażowej

  • Jak rozpoznać poszczególne etapy i kiedy przechodzić do kolejnych?

  • Najważniejsze elementy które warto wzmacniać

Skuteczna komunikacja podczas rozmowy sprzedażowej

  • Percepcja i pierwsze wrażenie
  • Komponowanie stroju
  • Używanie przestrzeni i różnych bodźców w sprzedaży
  • Schemat i zakłócenia w komunikacji
  • Dbanie o emocje i aktywne słuchanie

Analiza potrzeb

  • Aktywne słuchanie
  • Motywacje zakupowe klientów
  • Rodzaje potrzeb
  • Kierowanie rozmową i zdobywanie istotnych informacji poprzez odpowiednie pytania

Prezentacja oferty

  • Odwołanie do potrzeb
  • Odpowiednia argumentacja
  • Schemat „ C Z K O”
  • Zamknięcie prezentacji
  • Prezentacja poprzez pytania

Przezwyciężanie zastrzeżeń – kiedy klient mówi „NIE”

  • Przygotowanie listy obiekcji
  • Elementy sztuki wywierania wpływu
  • Zasady obrony przed manipulacją
  • Rozpoznawanie decyzji zakupowych
  • Techniki przezwciężania zastrzeżeń

Zamknięcie sprzedaży i zakończenie rozmowy

  • Techniki zamknięcia rozmowy
  • Błędy w zamykaniu rozmów
  • Ostateczne domykanie sprzedaży

Działania po-sprzedażowe

  • Cel podejmowania dalszych działań
  • Skuteczne działania po-sprzedażowe
  • Opieka po dokonanej sprzedaży  - jakie standardy nas obowiązują, czy możemy zaproponować coś ponad standard? 

Obsługa reklamacji

  • Dlaczego warto załatwiać reklamacje?
  • Skuteczne przyjmowanie i rozpatrywanie reklamacji

 

Zapraszamy! 

Metody pracy
Ćwiczenia indywidualne
Ćwiczenia grupowe
Studium przypadku
Wykład
Dyskusja
Burza mózgów
Prezentacja
Analiza dokumentów

Informacje organizacyjne:

Czas trwania i miejsce szkoleń:

  • Warszawa: 10.00 – 16.00
  • Zakopane: dzień 1; 10.00-16.00, dzień 2; 9.00-15.00.

Programy szkoleń (2 dni/ 1 dzień)

Proponowany (po  lewej stronie) program szkolenia wraz z metodyką pracy przeznaczony jest do realizacji w przeciągu 2 dni (Zakopane). Zakłada czas na przećwiczenie i przetrenowanie niektórych zagadnień. W przypadku INTENSYWNYCH szkoleń 1 dniowych (Warszawa) program szkolenia jest taki sam z tym, że metodyka zajęć zbliżona jest bardziej do wykładu.

Szkolenia stacjonarne w Warszawie odbywają się w różnych centrach szkoleniowych na terenie Warszawy, m. innymi: siedziba ET & CC, Google Campus Warsaw, Centrum szkoleniowe Żoliborz, Ogrodowa, Żurawia, Sienna.

Szkolenia stacjonarne odbywają się w Zakopanem w hotelach lub pensjonatach o standardzie ***:

Hotel "Willa Pod skocznią" (www.podskocznia.pl), "Dawidek" (www.dawidek.pl), "Basieńka" (www.basienka.com.pl) , "Czarny Potok" (www.czarnypotok.pl). Dokładne miejsce realizacji szkoleń i zakwaterowania zależne jest od ilości zgłoszonych uczestników oraz możlliwości hotelu (głównie od zamówień na pokoje 1 osobowe).

Rezygnacja

Rezygnacja zgłoszona do 7 dni przed terminem szkolenia/ webinarium nie pociąga za sobą żadnych kosztów. W przypadku rezygnacji po tym terminie zastrzegamy sobie prawo do obciążenia 100% kosztów szkolenia. Istnieje wówczas możliwość oddelegowania innej osoby na miejsce osoby rezygnującej.

WYŚLIJ ZGŁOSZENIE

Pod informacją dotyczącą kosztów szkoleń znajduje się przycisk "wyślij zgłoszenie", umożliwiający dokonanie zamówienia (online) elektronicznego, zarówno na szkolenie stacjonarne jak i webinarium.

W przypadku kłopotów z zamówieniem elektronicznym prosimy pobrać zamówienie .doc

Pobierz
Koszt netto:
390 zł Zakopane 139 zł Warszawa PLN

Wyślij zgłoszenie

Nasi klienci